Telefon : 518 359 120 |
Poznání začíná pokusem ... |
O nás |
Kdo jsme |
Společnost Didaktik NTL CZ s.r.o.je předním prodejcem
učebních pomůcek zaměřených na fyziku. Na
českém trhu působí (díky historickým souvislostem s firmou Didaktik s.r.o. Hodonín) od rozdělení Československa v roce 1993. Za více než 20 let prodeje jsme získali mnoho spokojených zákazníků z řad
základních, středních i vysokých škol. Jsme vyhledávání především
pro komplexnost nabídky, kvalitu zboží a přátelský vztahu se
zákazníkem. |
Co nabízíme |
V oblasti fyziky
ucelený systém, umožňující vyučujícímu předvést snad všechny pokusy
z učiva základní a střední školy. Jedná se především o základní
soupravy pro žáky a přednášející, které jsou doplněny širokou škálou
"podpůrných" prvků. Od měřících přístroje, napájecích zdrojů,
generátorů signálu, snímačů a softwaru pro zpracování výsledku na
počítači až po obyčejné siloměry a vodiče. Prodejem naše péče o zákazníka nekončí, snažíme se poradit při koupi dalších prvků systému tak, aby vhodně doplňovaly již zakoupené pomůcky a samozřejmostí je i vlastní servis. |
Spolupráce |
Společnost je od roku
1993 zaměřena jako obchodní, počet zaměstnanců byl vždy podřízen
tomuto základnímu požadavku. Jinak tomu je s výrobou a výzkumem. V
naší mateřské firmě
Didaktik Skalica Slovensko,
která byla spoluzakladatelem a dlouhé roky společníkem, pracuje přes
200 zaměstnanců. V roce 2005 vystoupila výrobní firma ze společnosti a byla navázána velmi úzká spolupráce s rakouskou firmou Fruhmann GmBH (NTL). Ve vývojovém a výzkumném ústředí firmy NTL v Neutalu pracuje více než desítka zaměstnanců a firma NTL spolupracuje již několik desetiletí s firmou Didaktik v oblasti výzkumu a výroby. V blízkem Holíči na Slovensku se nachází centrální expedice a sklad pro Evropskou unii s více než desítkou zaměstnanců. Hodnota dodaných učebních pomůcek na školy v České republice v současné době převyšuje stovky milionů Kč. |
Kam směřujeme |
Naše filosofie zůstává stejná od vzniku společnosti do dnešních dnů. Snaźíme se nabízet nejlepší poměr mezi cenou a užitkovou hodnotou zboží a nejlepší služby. Snaźíme se, aby výuka s našimi pomůckami byla jednoduchá a pro žáky i vyučující přínosná. Snaźíme se získávat nové zákazníky, především rozšiřováním prodejní sítě. |